Úprava výstražného zařízení
30. 5. 2008
Úprava výstražného zařízení
První úpravou na našem autě kterou jsme provedli bylo výstražné zařízení.
Tuto úpravu jsme byli nuceni provést z důvodu nízkého stropu v naší garáži , do které by auto s původním výstražným zařízením nevjelo.Nejdříve byl demontován původní maják s VRZ.Jako další byl vyroben ovládací panel,který je umístněný v přední části u střechy.V tomto panelu jsou zabudovány veškeré ovládací prvky,které slouží pro obsluhu upraveného zařízení.
V panelu se nachází ovládací skříňka výstražného zařízení, radiostanice Motorola CM 360,dále autorádio a tlačítka pro ovládání podtlakových houkaček.
Pak přišla na řadu samotná rampa.Vše muselo být perfektně spočítáno a rozměřeno,protože jsme museli mít neustále na paměti celkovou výšku.Tato rampa je osazena dvěma rotačními majáky,které budou v budoucnu nahrazeny zábleskovými minirampami.Místo původního rozhlasu jsme rampu osadili reproduktorem HT 100.Dalším prvkem rampy jsou přídavné dálkové světla.Jako poslední prvky byly na ramru přidány dva kusy podtlakových famfár.Potom ještě přišel na řadu rotační maják v zadní části vozidla.Těmito úpravami jsme dosáhli výšky,kterou jsme potřebovali k tomu,aby jsme našeho trambuse mohli začít garážovat v hasičské zbrojnici.Nakonec se vše podařilo i když prostor mezi majáky a horní stranou zárubní je pouze několik centimetrů.
Petr Měrka
velitel jednotky
První úpravou na našem autě kterou jsme provedli bylo výstražné zařízení.
Tuto úpravu jsme byli nuceni provést z důvodu nízkého stropu v naší garáži , do které by auto s původním výstražným zařízením nevjelo.Nejdříve byl demontován původní maják s VRZ.Jako další byl vyroben ovládací panel,který je umístněný v přední části u střechy.V tomto panelu jsou zabudovány veškeré ovládací prvky,které slouží pro obsluhu upraveného zařízení.
V panelu se nachází ovládací skříňka výstražného zařízení, radiostanice Motorola CM 360,dále autorádio a tlačítka pro ovládání podtlakových houkaček.
Pak přišla na řadu samotná rampa.Vše muselo být perfektně spočítáno a rozměřeno,protože jsme museli mít neustále na paměti celkovou výšku.Tato rampa je osazena dvěma rotačními majáky,které budou v budoucnu nahrazeny zábleskovými minirampami.Místo původního rozhlasu jsme rampu osadili reproduktorem HT 100.Dalším prvkem rampy jsou přídavné dálkové světla.Jako poslední prvky byly na ramru přidány dva kusy podtlakových famfár.Potom ještě přišel na řadu rotační maják v zadní části vozidla.Těmito úpravami jsme dosáhli výšky,kterou jsme potřebovali k tomu,aby jsme našeho trambuse mohli začít garážovat v hasičské zbrojnici.Nakonec se vše podařilo i když prostor mezi majáky a horní stranou zárubní je pouze několik centimetrů.
Petr Měrka
velitel jednotky
Náhledy fotografií ze složky Š 706 RTHP